]

Font:

LISTSERV Archives

AUXLANG Home

AUXLANG  March 2003, Week 3

AUXLANG March 2003, Week 3

[auxlang] [estis-bablo] Mi petas helpon por komerca uzo de Esperanto.

Thomas Alexander <[log in to unmask]>

International Auxiliary Languages <[log in to unmask]>

Tue, 18 Mar 2003 18:38:52 -0500

text/plain

Responde al Mikelo, "Donald J. HARLOW" skribis:
> Mi ne cxiam konsentas kun pracrito (aux kiel ajn
> li nomas sin hodiaux), sed cxi tiu lia mesagxo
> bone akordis kun la reguloj de la listo "bablo",
> kaj mi ne vidas, kiel iu ajn povus ofendigxi.

Nu, yes, ma Mikelo ne plendis pri la mesajo ipse,
ma chefe li plendis char pracrito "kruco-sendis"
ghin al multa listi.  Ne la mesajo ipse, ma la
eventuala responsi povas ofensar.

En mia pley bona pijin-ido skribas,
Tomaso.