LISTSERV Archives

AUXLANG Home

AUXLANG  November 2003, Week 5

AUXLANG November 2003, Week 5

Re: Ternukso (was:Unity in Death)

Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>

International Auxiliary Languages <[log in to unmask]>

Sat, 29 Nov 2003 09:51:12 +0100

text/plain

Terpomo venas del francese "Pomme de terre" (kun rezervoj del
ortografio) kaj en kelkaj svedaj dialektoj oni ankau uzas "jordäppel"
pro experantaj terpomoj. Sed en unu lingvo oni povas havi tutan
etimologian chenon, au kiel mi esprimu tion, nome ni havas jhargonajn
vortojn "pärer" ke memorigas de polaj dialektaj nomoj "pyry" (se mi bone
memoras), kaj oni flanke de "potatis" ankau havas "potäter", kio
kompreneble estas imitajho de la angla &