Je 10.58 atm 2001.12.07 -0800, Leo MOSER skribis

Please note that nothing in Leo's message except the above attribution to
Risto was written by Donald J. HARLOW.

-- Don HARLOW
http://www.webcom.com/~donh/don/don.html

Pasis longa voj'
Iri ĉi tien de for;
Pasis longa temp',
Sed alvenas mia hor' ...

Por la jarfina sezono, legu kaj ĝuu:
     http://donh.best.vwh.net/Esperanto/Literaturo/Noveloj/mortigadis_leporon.html
-- Vana V., Kiel Ni Mortigadis Leporon por la Antaŭkristnaska Vespermanĝo,
humura novelo pri la nokto antaŭ la Kristnasko...
     http://donh.best.vwh.net/Esperanto/Literaturo/Noveloj/magi.html -- O.
Henry, La Donaco de la Magoj, novelo pri oferado por la amat(in)o
     http://donh.best.vwh.net/Esperanto/LiteraturoRevuoj/lm/1947/donaco_magoj.html
-- Se vi deziras alian version de la sama rakonto, jen la traduko de Sachio OKA
     http://donh.best.vwh.net/Esperanto/Literaturo/Poezio/kristnaskaj_kanzonoj.html
-- Ok tradiciaj Kristnaskaj Kanzonoj
     http://donh.best.vwh.net/Esperanto/Literaturo/Revuoj/nlr/nlr12/amikinoj.html
-- Tomaŝ Pumpr, Letero al Malgrandaj Amikinoj, Kristnaska letero
     http://donh.best.vwh.net/Esperanto/Literaturo/Revuoj/nlr/nlr12/romanco.html
-- Jan Neruda, Kristnaska Romanco, Kristnaska poemo
    http://www.uni-leipzig.de/esperanto/texte/bibl/fabeloj_andersen/alumetoj.html
-- Hans Christian Andersen, Knabineto kun alumetoj
     http://hjem.get2net.dk/chenero/hca/hcaev040_eo.html -- Jen ilustrita
versio
     http://esperanto.nu/cgi-esperanto/elibro2.pl?eL=071-6 -- Charles
Dickens, Kristnaska kanto (en PDF-formato)
     http://www.geocities.com/cigneto/thcind/kristnasko.html -- Liland
Brajant Ros' provizas 116 kristnaskajn kanzonojn en sia reta himnaro

(Ĉi tiu subskribo ree mallongiĝos post 1a de januaro)