Javier Barrio Fernández wrote:

> (...)  Es altamente
> improbable que tomando a una persona al azar de los
> 4 millones que pululan por aquí puedas entablar una
> conversación en inglés con ella más allá del típico
> "Hello, how are you?" y "Would you like some coffee?",
> y eso siempre y cuando tu pronunciación del inglés
> sea tan chapucera como la del 90% de los españoles
> que "hablan" inglés (es decir, soltando algo así como
> "Jelóu, ¿jáguar yu? y "¿Gud-yu lai-san cofi?"), pues si
> se las pronuncias con impecable corrección (mejor no
> hablemos de si se las pronuncias con acento sureño o
> [...]

Forsan ci on pote usar interlingua. Ego debe viajar a Espania e
testar si ego pote parlar interlingua ibi. Ego pote adressar me aun
persona, non importa qui, e parlar interlingua e nos videra.

In Espania, ego supone, le films es dublate/sincronizate al espaniol,
nonne? In tote le Scandinavia e Nederlandia on audi le sono original
del programas televisive e in films, e on lege le traduction del
replicas per le subtextos. Assi quasi omne cives ha audite le
anglese, extensivemente, e isto anque adjuta le infantes a acquirer,
a etate precoce, un satis bon accento del anglese.

Un persona qui aprende le anglese in le schola naturalmente va
apprender le anglese como on lo parla in le schola, e isto non es lo
mesme con le ver londonese o newyourkese accento, naturalmente.

Ego non sape quanto isto vale como un indicio de alque, ma durante mi
brevissime sejorno in Anglaterra ante multissime anos nunc, ego
parlava con un juvene humano qui pensava que mi accento anglese,
multo scholar, sia melior que le sue, essente un accento de un
ambiente non linguisticamente acceptabile!

Interlingua, como omne le linguas auxiliar, es democratic in isto que
tu pote apprender lo per le adjuta de un libro e un cassetta a casa
in tu vilaje, sin haber sojornate un longe tempore in un pais ubi on
parla anglese...

Kjell R