Tio nur loze rilatas, sed unu el la plej bonaj amuzajhoj, kiujn mi konas
en Esperanto estas "Karaj Mamo k Papo". Vi devas koni la germanan k
Esperanton. Ekzistas ankau respondo de la karaj Mamo k Papo en la angla,
sed ghi bedaurinde ne estas same suka.

Ghi aperis en GEJ-Gazeto 5/82 k 6/82. Retan version vi trovas che:

(http://www.krokodilo.net)

Karaj papo kaj mamo!

Salutojn de la Esperanto-trefo en Vest-Berlino! Sxtelu vin for, ke
dauxris la tutan zontagon por fari cxi tien, cxar nia auto havis tri
panojn. Sed la auxto vere estas tre alta kaj jam multe rostita. Multaj
sxrauxboj ne plu estas festaj kaj cxio klapas. Kiam ni rapide pezis sur
la auxtobano, ni ecx perdis du radkapojn. Kaj tio ne estas vico!

Cxe la vest-osta limo - tio ankaux estas akto: Ni sxtopis cxe la endo de
la slango kaj devis lange varti. Kelkaj rauxpoj kaj valcoj riparis la
kontrolsxtelon. Fine ni kontis montri niajn pasojn kaj la auxtosxajnon.
La mano de la colo stelis al ni dumajn fragojn, ekzemple cxu ni havas
tro filajn cigaredojn. Sed fine cxio estis en ordo kaj ni faris sub la
colsxranko tra.

Poste ni denove standis lange cxe la tankstelo en Ostgermanio (tie la
sprito ne kostas tiom). Jam estis la seksa horo post mit-tago, do ni
estis suficxe en ajlo.

Kiam ni alvenis en Vest-Berlino, jam sxajnis la mondo kaj la sternoj.
Cxiuj aliaj estis en iu pinto kaj levis unu. Ni ne plu estis en la lago
trovi ilin.

Cxar ni estis suficxe hungaraj, ni voltis mangxi ion en la universitata
menso, sed gxi ne plu estis ofendita. Do ni mangxis al la karto en
fisxrestoracio. La virto portis al mi sxalon, en kiu estis alo kun bonoj
kaj kolo. Mia amiko fragis min: "Cxu vi volas kosti mian lakson?" Gxi
jam estis iom alta, sed tamen gxi gustis gute.

Filajn salutojn de via zono!

En la sekva kajero titolpaghe:

Karaj papo kaj mamo!

Nokte ni faris tra alta forto al la turnhalo. Kiam ni elprenis niajn
papkartonojn el la auxto, mi tuj trafis mian amikon kun la glaco (sed li
havas ankoraux kelkajn lokojn sur la kapo), kiu salutis min: "Komu en
miajn armojn!"

Bv. vendi!
(endo en la mito)

En la turnhalo ne estis betoj, aspektis kiel post terbebo! Do mi legis
mian matracon en iun ekon kaj hauxtis min sur la oron.

Je montago tribis gxi nin al la "Kiam"-lago, bela landsxafto tie! Ni
cxiuj ligis sur la vizo kaj rigardis la gesangon de rok-bendo, kiu
standis tie sur la breto; aux ni rigardis la botojn, kiuj funkcias kiel
feroj. Unu boto aspektas kiel "Moby Dick", la valo. Blovis vindo, sed la
zono sxajnis tiom, ke kelkaj ricevis zonbrandon. Mi tuj fandis netan
placon en la sxato de fetaj busxoj kaj surmetis mian zonbrilon.

Ankaux kelkaj kacoj ligis sur la vizo kaj ludis kun siaj baloj. Kelkaj
filis pro tio. Kacoj esta tre belaj tiroj. Unu midzokaco kun fetaj bakoj
mangxis langan grason, sed gxi estis iom herba.

Kiam mi voltis iomete reni tra la graso kaj iri al la kanto de la lago
por formi ion el tono, mi sagis al mia amiko kun la laxpantalono: "Haltu
mal mian zonbrilon feste!" - sed, kvankam mi tiom manis lin, li lasis
gxin cxe iu bauxmo. Mi devas betoni, ke li vere estas de la ege fajna
sorto! Versxajne li ne plu estas retebla.

Morgaux mi fragos cxe la fundburoo. Eble mi zonbrilo ligas en ilia
regalo.

Post tio ni komos denove hejmen. Cxar nia auxto tute ne plu faras, ni
versxajne trempos, eble kun last-auxto.

Do karaj papo kaj mamo, cxion gutan kaj bestan,

via zono

La respondo de la gepatroj el Anglujo:

Dira sano!

Ni ridis vian leteron el Berlino en GEJ-gazeto, en la marcxa numero, mi
sinkas, kaj ni gxojas vere macxw ke vi filas fajne kaj ke vi ne gettis
perdita en tiu granda cito.

Cxi-jare ni ventis al Anglio, Skotlando kaj Valizo. En Swanwich la
britoj naux verkas vise por la fortia IJK. Ili selas butonojn kun la
desegno de mejla sxipo. Ni ankaux vantis luki al la palasto kie la kvino
livas en Londono, bate estis granda trafikgxemo kun loto da karoj kaj
kiam ni ricxis la palaston en la endo, ne estis alauxdate eniri. Ili ne
sxovas la bildingon al turistoj.

Poste ni vilas goi al Liver-pulo kaj al Dub-lino.

Dira bojo! Kvankam vi hejtas ke mi rajtas tion: Ne nur pleju la tutan
tagon ine kaj auxte, duu ankaux iom da sporto samtime, tio estas bona
por la maskloj en viaj armoj kaj legoj. Kiam vi estas hungaria, itu ion.

Viaj Anto kaj Onklo visxas ke vi komos homen sune.

Teku gxin ize,

viaj lavantaj

Mamo kaj Papo.