Je 01.34 ptm 2002.11.25 +0100, fasilinguo skribis

>    Ni, lingvistoj, simple diras ke lingvo estas parola komunikilo poste
> eble skribata, sed, ecx se neniam skribata, ja kaj jam lingvo. La tiel
> nomataj "planitaj lingvoj" kutime ne estas parolaj komunikiloj nek
> sendependaj disde la skribado, do ili ne estas plene lingvoj. La insultoj
> kaj la streboj de elpusxo ne sxangxos tiun firman fakton.

Pardonon, fascxjo, sed pri tio vi tute eraras. Mi ne povas respondi pri
Ido, Interlingua, ktp., sed Esperanto estas jam delonge lingvo pli ofte
parola ol skriba; mi tiel uzas gxin jam pli ol 30 jarojn. Fakte, en la nuna
tempo mi parolas Esperanton 20-30 horojn cxiusemajne -- kaj certe ne tiom
skribas gxin.

-- Don HARLOW
http://www.webcom.com/~donh/don/don.html

Pasis longa voj'