*******
 > conjunctivo o non conjunctivo ista esta la question! (Jose)
*******
 Car Jo,
 En Portugues, tu lingua maternal, la palabras 'conjunctivo'
 e 'subjuntivo' son sinonimos, asi mi subjunctivo (en 2004)
 es la misme cosa que tu conjunctivo (en Sermo).
 Mi decision concernante la uso del subjunctivo es provisorie,
 e io considerara la opinion de Paul con la maxime atencion.
 Dos elementos en favor del adopcion del subjunctivo en '2004'
 son:
 - Mi 4 principal linguas de referencia (espaniol, portugues,
 ingles e frances) usa la subjunctivo (En tu lingua maternal,
 hay aun un subjunctivo futur !)
 - Con mi conjugacion simplificade (tode verbos son en -ar e
 hay solmente un sole palabra invariable per cade tempo gramatical),
 la subjunctivo devena acceptable.
 *******
 Pero otre factores son a considerar, es porque mi posicion
 es provisorie.
 *******
 Amicalmente, Jacques
 *******