*******
 > Me place 2004, ila esta una lingua multo pulita, spontanea e generosa !

 > Una proba de Sermo....

 > Sermo: Existe vestiges extra-terestres sur nostra Tera?
 > Nostro planeta posede numerosas tracias e restos de civilizaciones
 > Indiana, Maia, Greca e Egipciana. Istas civilizaciones
 > habeva cognoscencias que equala la nostra in alcunos dominios;
 > non esta imposibile que eseres inteligentes del spacio
 > los instrueva, porque in totos los restos scribitos, picturas,
 > historias e lendas, istes homines lasava testimonio
 > del existencia de eseres venitos del celo e consideratos deos.

> [...]

 Me gusta tamben Sermo que es proxime de 2004, con diferencias;
 per exemplos: tres generes de verbos (-ar, -er, ir),
               adjectivos variable marcando la pluralo e la feminino
               articulos variable marcando la pluralo e la feminino,
               etc . . .
 Io me rememora la vive objecciones de certe otre membros
 de Lingua Mundi cuando io ha declarado que la Espaniol del
 Americas e la Brazilian Portuguese estara la grande heredes
 del Latin en la terce milenio e sugeraba de orientar
 Lingua Mundi en iste via !

 Jo, tu e io juntamente, nos instala la conlinguas al centro
 del grande linguas del futuro !
 Tamben la Chineses e la resto del Mundo adoptara iste via
 auxiliar.

 Amicalmente, Jacques