Jacques Dehée wrote:
On Sun, 18 May 2003 16:55:55 +0200, Jose <[log in to unmask]> wrote:

Jacques Dehée wrote:

Que es este chapapote??

Car Jo, 'chapapote', en espaniol de Colombia, de Cuba e de Venezuela,
es un asfalto mas o menos espese.
en espaniol: chapapote: asfalto más o menos espeso.
Amicalmente, Jacques.

Mercy!

La definicion esta en mi diccionario espaniol Larousse, pero
yo creda que con la polucion del oceanos e mares, come dica
nostre car amico americane, la palabra ha trovado un significacion
particular e que es necesarie limpiar la chapapote, o meliormente
non versar la chapapote en la oceanos e en la mares.
Jacques, me placeria cognoscer las regulas gramaticales de 2004. Esque
existe una gramatica scribita de 2004?

Jo

Come io dicaba, '2004' es en fase de evolucion rapide.
Su gramatica exista ma esta provisiore.
La comprensibilida del lingua esta importantisima,
pero importantisima tamben esta la facilida del ensenio
e del asimilacion.
Sovente iste dos principios se oposa e provoca un compromiso
que es un elemento de evolucion.
Un principio basic estaba: tode infinitivos del verbos
se termina con -ar e en un misme tempo gramatical la palabra
non cambia:
io canta, tu canta, el/ela/elo canta, nos canta, vos canta,
eles/elas/elos canta.
Para casi tode verbos iste principio me convena.
ma para la verbo esar: io es, tu es, el/ela/elo es, nos es,
vos es, eles/elas/elos es, io lo trova tropo rigide,
e io opina que 'soy', 'somos' e 'son' excepcionalmente
son acceptable come sinonimos de 'io es', 'nos es' e
'eles/elas/elos son'
Io opina mas e mas que 'sea' esarea bon para la subjunctivo.
A l espaniol e portugues 'ser' e 'estar' corresponda en '2004'
'esar' e 'estar'.
La solucion que io habe trovato interesante pro sermo, estava la de funder ambos terminos in un so, asi: (eser+star=estar)
ista solucion que in realitate esta in uso in multas linguas permite a sermo de haber anque iste verbo regular,
de facto 'io esta' (ego est [L], io sto/sono [I ], eu sou [P], yo soy [E], je suis [F], I am [A])
l'utilizacion del verbo ESSERE e STARE veni usato in maniera alternativa in la lingua italiana per exemplo, secundo la region se usa una o altra
forma con lo mesmo significato, ista caracteristica in las linguas ibericas habe subinde una subtile diferencia, nonobstante toto
io crede que la decision de unir ambas las formas non crea confusion e simplifica comunque l'aprentisage de la lingua.

La adjectivos son invariable e se termina nunca con 'o' e 'a'.
La participios son invariable e nunca se terminaba recentemente
con 'o e 'a',
ma io opina mas en mas que estarea melior que iste participios
se termina con 'o'
En resumen la gramatica de '2004' esta en construccion hasta
la comencio de 2004, data de presentacion oficiale.
*******
Jo, AUXLANG necesita mucho tu participacion, e soy reasecurado
que l'ataque interlinguiste recente non te afecta vermente.
Sermo habe ja una vita autonoma, ila esta presente in la rete e io non crede que ila potera venir excoriata:
http://www.langmaker.com/db/mdl_sermo.htm

*******
Amicalmente,
*******