Print

Efectivamente lo conjunctivo resulta una dificultate anque in las linguas naturales,
justo heri io estava parlando in italiano con uno amico italiano e ile erava in continuacion
quando ile debeva usar lo conjunctivo anque si ile estava parlando in su lingua maternal,
io habe audito alcunos italianos dicer: "gli italiani non sono in grado di usare il congiuntivo",
esta claro que ista caracteristica non esta general ila esta presente super toto in la clase
con minor instrucion, ma como diceva Paul Bartlett nos debe considerar que una lingua
auxiliar debe estar una lingua simple pro totos.
Io debe comunque dicer que multas vices me manca lo conjunctivo in sermo, specialmente quando
io debe expremir conceptos hipoteticos que non se pote expremir in maniera equalmente eficace sin ile.

que tu sia benedicito
non pote venir eficacemente expremito con:
que tu esta benedicito

si io potese volar
non pote equalmente venir exprimito con:
si io poteva volar

Jo

Jacques Dehée wrote:
On Tue, 20 May 2003 19:23:45 -0400, Paul O. BARTLETT <[log in to unmask]>