Jacques Dehée wrote:

> [...]
> non cambia:
> io canta, tu canta, el/ela/elo canta, nos canta, vos canta,
> eles/elas/elos canta.
> Para casi tode verbos iste principio me convena.
> ma para la verbo esar: io es, tu es, el/ela/elo es, nos es,
> vos es, eles/elas/elos es, io lo trova tropo rigide,
> e io opina que 'soy', 'somos' e 'son' excepcionalmente
> son acceptable come sinonimos de 'io es', 'nos es' e
> 'eles/elas/elos son'
> Io opina mas e mas que 'sea' esarea bon para la subjunctivo.
> Al espaniol e portugues 'ser' e 'estar' corresponda en '2004'

La solucion que io habe trovato interesante pro sermo, estava la de
funder ambos terminos in un so, asi: (eser+star=estar)
ista solucion que in realitate esta in uso in multas linguas permite a
sermo de haber anque iste verbo regular,
de facto 'io esta' (ego est [L], io sto/sono [I ], eu sou [P], yo soy
[E], je suis [F], I am [A])
l'utilizacion del verbo ESSERE e STARE veni usato in maniera alternativa
in la lingua italiana per exemplo, secundo la region se usa una o altra
forma con lo mesmo significato, ista caracteristica in las linguas
ibericas habe subinde una subtile diferencia, nonobstante toto
io crede que la decision de unir ambas las formas non crea confusion e
simplifica comunque l'aprentisage de la lingua.

> La adjectivos son invariable e se termina nunca con 'o' e 'a'.
> La participios son invariable e nunca se terminaba recentemente
> con 'o e 'a',
> ma io opina mas en mas que estarea melior que iste participios
> se termina con 'o'
> En resumen la gramatica de '2004' esta en construccion hasta
> la comencio de 2004, data de presentacion oficiale.
> *******
> Jo, AUXLANG necesita mucho tu participacion, e soy reasecurado
> que l'ataque interlinguiste recente non te afecta vermente.

Sermo habe ja una vita autonoma, ila esta presente in la rete e io non
crede que ila potera venir excoriata:
http://www.langmaker.com/db/mdl_sermo.htm