Io debe admiter que iste sistema verbal esta multo completo.

Jacques Dehée wrote:

>*******
>Car Jo,
>*
>Antes de enunciar e exemplificar mi usos del gerundio,
>es necesarie dar te mi conjugacion provisorie
> [...]
cantivos o canti ??

>eles/elas/elos  canti
>***

forma interesante ista.

>INDICATIVO Futuro Simple:
>io cantara
>tu cantara
>el/ela/elo  cantara
>nos cantara
>vos cantara
>eles/elas/elos  cantara
>*****
>CONDICIONAL Simple:
>io cantarea
>tu cantarea
>el/ela/elo  cantarea
>nos cantarea
>vos cantarea
>eles/elas/elos  cantarea

Io me demanda perque -rea (interlingua) in vice de -ria usato in
portugalese e hispano. :-\

>*****
> [...]
Inicialmente io habeva usato las formas del conjunctivo/subjunctivo in
sermo post  io videva que istas formas non veniva comprenditas
per multos perque certas formas non existe in alcunas linguas in facto
l'italiano non habe la forma del conjunctivo futuro per exemplo,
tal funcion veni substituita per altras formas (*), e alora io les habe
eliminato pro simplificar la gramatica.

(*) verbo ser/essere
port:             ita.
eu for            se io dovessi essere
tu fores          se tu dovessi essere
ele/ela for       se egli dovesse essere
nos formos        se noi dovessimo essere
vos fordes        se voi doveste essere
eles/elas forem   se essi dovessereo essere