Jacques Dehée wrote:

>*******

> Me gusta tamben Sermo que es proxime de 2004, con diferencias;
> per exemplos: tres generes de verbos (-ar, -er, ir),
>               adjectivos variable marcando la pluralo e la feminino
>               articulos variable marcando la pluralo e la feminino,
>               etc . . .

Tu habes creato 2004 in poco tempo, supratoto sapendo que tu la habe
creato del nil,
mi percurso estava un poco diferente, perque io usava como base
interlingua+romanica (linguas ja in uso)
la racion de usar la concordancia inter agectivo e articulo/substantivo
in numero e in genero,
estava una hereditate de romanica que habe prendito l'exemplo de las
linguas neo-latinas,
anque si efectivamente in sermo ista caracteristica esta multo liberal,
de facto ila non esta obligatoria,
plus tosto esta una posibilitate importante pro latinofonos, perque como
tu sape Jacques,
los neolatinofonos non usa un genero gramatical neutro e in ultra la
concordancia esta una
parte absolutamente radicata in esas linguas, lo mesmo si pote decir pro
las tre clases de verbos
(-ar, -er, -ir), io habeva prendito in consideracion la posibilitate de
usar somente -ar e -er ma post
io videva que la lingua non habeva esa placente gentileza de  sonos e
asi io cambiava  de opinion.
Io sape que tu habes usato una caracteristica multo  sagace in 2004 pro
la  definicion del genero gramatical,
usando tre desinencias diferentes del tipo:  Indian (neutro), Indiano
(masculino), Indiana (feminino).
in efecto ista cosa me place asatis.

> Io me rememora la vive objecciones de certe otre membros
> de Lingua Mundi cuando io ha declarado que la Espaniol del
> Americas e la Brazilian Portuguese estara la grande heredes
> del Latin en la terce milenio e sugeraba de orientar
> Lingua Mundi en iste via !

Si io concorda in toto sur iste puncto anque si io de facto aderia
l'italiano per su stricto caracter latino
e anque per su importante qualitate fonetica.

> Jo, tu e io juntamente, nos instala la conlinguas al centro
> del grande linguas del futuro !
> Tamben la Chineses e la resto del Mundo adoptara iste via
> auxiliar.

Quando nos estava nel forum Lingua Mundi io te habeva decito que tu idea
de lingua
coincideva con la mia, infacto Sermo e 2004 habe caracteristicas multo
similes.

Salute!

Jo