Jacques Dehée wrote:

>*******
> I'd be ready to abandon my personal views,
> if Interlingua, Ido and Esperanto would agree
> for a common project as a compromise.
>*******
> I don't know the (good?) reasons why Mrs Morris
> didn't support Ido or Esperanto instead of
> financing a new project(Interlingua).
> Anybody knows ?
>*******
> Kjell, your powerful venom is responsible for my idea
> of Lingua Mundi, then for 2004 and also for my provisory
> holiday in Sermo.
> So, don't complain about it.
> [...]
Non pro un sol momento crede ego in le explication que il esserea mi
"veneno" que te pulsava a Lingua mundi pro finalmente atterar te in
sermo pro un sorta de vacantia. Il habeva certo altere cosas. Le sol
responsa que ego pote imaginar es que tu es tanto inaccostumate in
incontrar amicabile personas que tu crede que omnes vole esser mal a te.

E si isto non es le explication illo es qualcosa altere.

Personalmente, lo que me accordava positivemente verso interlingua, era
mi realisation que ego poterea practicar/usar lo, secundo mi
possibilitates, sin haber recurso a un movimento. Le vocation
"missionari" es a vices un del plus pesante factores in le divulgation
de un lingua international.

Probabilemente nos qui usa esperanto, ido, interlingua, occidental etc.
etc. es tanto immergite in nostre linguas que nos non voluntarimente
cambia a un altere. Lo que on poterea facer es usar omne le linguas in
un tote movimento. Tunc on poterea sperar que le sequente generationes
prendera lo que es bon in le linguas e facera le proprie mixtura.

Ego cognosce personas qui activemente usa pro exemplo esperanto e
intelingua: esperanto pro le movimento, interlingua pro contactos quando
iste lingua funge.

Personalmente ego non me interessa in le movimento esperantista, ma isto
es plus tosto pro le factor temporal :-)

Amicalmente

Kjell R