Dice Carlos Thompson:

> ¿Quería usted decir que "espaniol" es una variante de la "Lingua Romanica
> Commun Unificata"?

Io dico que le espaniol est un dialecto de Romanica.

> O en otras palabras, ¿que si yo escribo en español algo ambiguo como "Juan
> le dijo a Pedro que él era un tonto" estoy escribiendo algo ambiguo en la
> lengua románica común unificada?

Non, "Juan le dijo a Pedro que él era un tonto" est scripto in le dialecto
espaniol.
In Romanica serea assi:

Johannes le dicet a Petro que ille era un "tonto"
(In iste caso le "tonto" est Petro)

Johannes le dicet a Petro que ille ipse/mesmo era un "tonto"
(In iste caso le "tonto" est Johannes)

Ma, probabilemente et Johannes et Petro son ambos los duos "tontos",
imbecilles et stupidos ;-)

ROMANICA = LINGUA ROMANICA COMMUN UNIFICATA
ROMANICA = INSIMUL AUT CONJUNCTO DE TOTAS LAS LINGUAS ET DIALECTOS
ROMANICHES
ROMANICA = LATINO MODERNO = NEOLATINO = INTERLINGUA ROMANICA

Amicalmente

Josu Lavin
********