ROMANICA (er, o, em, a, en, i, ce, a)

ROMANICA ha essito sempre presentata per me (et unicamente per me) in ista lista como una lingua natural commun unificata.
Illa est, secundo ista conception, le latino ajornato habendo in conto las diversas evolutiones de las linguas latinas aut romances.
Io sempre hai parlato hic sur Romanica como una intralingua pro romanophones modificabile per le usator secundo su lingua materna, nonne?

Qualcunque pote comprobar que ROMANICA et INTERLINGUA usan le mesmo vocabulario: le IED (Interlingua English Dictionary), ben que in su adaptation a Romanica illo sia appellato DRA (Dictionario Romanica Anglese).

Nos habevamos una INTERLINGUA et una (INTRALINGUA) ROMANICA, nonne?

Nemo habe necuna dubita que ROMANICA est la plus complicata de totas las linguas auxiliares presentatas usque a hodie.

In le paragrapho anterior io hai usato per prima vice in mi vita la parola AUXILIAR parlando sur Romanica.

Il pare que Josu Lavin quando parla... il pare que ROMANICA est de su proprietate privata.

Isto est vero, isso pare.

ROMANICA (= Interlingua Plena) est de la proprietate de sus usatores, et le unico usator activo in toto le mundo est Josu Lavin.

Vos cognoscete alicun altere?

Son multo pauches les romanophones que cognoscen la existentia de Romanica, et ben que sia certo et vero que il haberea centos de milliones de personas que lo comprenderean, la realitate est multo distincta: Nemo sape de su existentia.

Habete observato alicun cambio in mi discurso?

Io vai [a] continuar.

Josu Lavin
Presidente de la Academia pro Lingua Romanica