Saluton, Tomaso.
    La simpla vero estas ke (probable) ci preskaux neniam rilatas pri cxi tiuj aferoj kun individuoj kiuj ne parolas la anglan lingvon.
    Mi estas flua esperantoparolanto, samtempe malesperantisto kaj forta kritikanto de la mediokreco (nurmezboneco) de la lingvo esperanto. Do, mi apartenus al kategorio:

        d - People who thing Esperanto is silly but know a lot about it.

    Ekzistas fakto kiun probable nek ci nek la meza esperantisto agrable agnoskos: ke ni, la esperantoparolantoj kiuj nur kiel lingvon prenas la espon kaj kiuj libere praktikas sxangxojn cxe la lingvo ja ekzistas. Ni ne aperas cxe la eldonejo Fonto, nek cxe la Akademio de Esperanto, kaj tiel plu, pro la fera cenzuro subtenata de la sekto esperantismo. Estus bona ideo konstrui asocion da esperantuloj ne esperantistoj, por ke oni auxskultu senpere nian vocxon.
    Ci, kaj cxiu interesato pro scii aliajn faktojn rilate al la sinteno de disopiniantoj bone scipovante la zamenhofan planlingvon, povas konsulti la liston esp-novo.
    Amike, Aleksandro.

----- Originala Mesagxo -----
The people I meet (face to face), if they know anything about Esperanto, fit into the following groups.
        a - Esperantists.
        b - People who think Esperanto is a good thing but know little about it.
        c - People who thing Esperanto is silly but know little about it.

Amike, Tomaso