Je 24/09/2003 (19:27), Kjell Rehnstrom skribis:

> No, ma il ha un traduction in latino. Harrius Potter et Philosophi Lapis.

> Kjell R

Jes, mi plurfoje trovis mencion pri ghi, sed dankon pro la sciigo.
Tamen, mi volis scii pri la E-traduko, char alvenis mesagho pria al la
adreso de la reta informservo de Hispana Esperanto-Federacio kaj mi
devas respondi.

Temas pri homo, kiu shatus donaci tiun libron al amiko... kio vershajne
ne eblos.

Rodrigo

--
Language is the most massive and inclusive art we know, a  - Edward Sapir
mountainous and anonymous work of unconscious generations.   'Language'