Josu Lavin wrote:

>Caro Jay,
>
>Non, le texto basco est multo facile a pronunciar, ma como lingua auxiliar
>illo serea una caca como Bitruscan. Nonobstante ab un puncto de vista
>artistico Bitruscan est mille vices plus bello quam mi lingua basca. Un
>texto in basco (con la orthographia actual) sembla "una caja de clavos".
>Forsan ista sia una ration per la qual los bascos non aman multo la lectura
>in lor lingua. Illes preferen leger aut in castellano aut in francese.
>La orthographia classica in basco non era assi feriente pro los oculos como
> [...]
Si ego me non erra tu es instructor de schola. Esque tu anque insenia al
alumnos leger le basco? Si le responsa es "si", esque le alumnos ha
clarmente observabile difficultates in apprender le ortografia, nam le
ortografia es historic o fundate in un altere variante que le qual
parlate per le alumnos?

Amicalmente

Kjell R