Print

Jacques Dehée wrote:

>Je profite de l'occasion pour me plaindre de l'ignorance
>profonde de la langue française des prétendus linguistes
>tels que Stan Mulaïk, Kjell Rehnstrom, Jay Bowks, etc.
>qui ont écarté Interlingua des standards modernes.
>Ni l'un ni l'autre de mes postings dans cet fil ne violent les
>règles de ce site.

Viste que mi nomine es mentionate, ego desira explicar al car Jacques
Dehée que mi interesse in le lingua francese es satis minute. Il basta
pro me apprender le anglese e ego ha besoniate cognoscentias de polonese
e germano. Le francese e ego non es compatibile. Ego anque nunquam ha
pretendite que ego sape le francese, ego non sape scriber mesmo un sol
frase in francese. Assi pretender que ego sape francese esserea un cosa
archistupide de mi latere.

Ego es un usator de interlingua e non pote appellar me un linguista de
interlingua.

Le franceses qui pote leger iste texto es a congratular. Le alteres pote
continuar in su cultura que sembla intolerante e etnocentric, alminus
como illo es demonstrate per nostre car Jacques D.

Kjell R