Print

Jacques Dehée wrote:

>Merci pour les informations concernant differentes orthographes
>d'Interlingua.
>A l'exception de Piet Cleij, Interlingua est dirigé par
>des opportunistes qui sont des piètres linguistes et qui,
>par exemple, ignorent la langue française.
>L'orthographe du Français comme celle de l'Anglais
>n'est pas exemplaire, mais la langue française a été
>l'une des langues qui ont inspiré le plus
>les grandes langues planifiées.
>Par incompétence, les dirigeants d'Interlingua sont incapables
>d'envisager les modifications susceptibles de rendre cette langue
> [...]
Nunc il es tanto ben organisate in iste nostre mundo que nos ha Jacques
Dehée qui es multo competente in francese e qui, per consequente, pote
equilibrar le incompetentia que ille ascribe a "moi". Como ille ben sape
ego non pote usar le francese activemente, e il esserea un exageration
que ego me plange pro iste cosa. Lo importante que ego vole dicer al
mundo francese ego pote dicer in interlingua e pro le resto ego non
dispone le capital pro furnir un bon traduction - per un experto - in
francese.

Le francese al francese e lassa nos alteres usar un lingua international
e neutral in nostre communication trans le frontieras linguistic.

Amicalmente

Kjell R