Je 10.46 atm 2004.05.12, Jean-François COLSON skribis
>Sur la fotoj http://mulhouse.esperanto.free.fr/bunto/pages/DSC04390.htm kaj
>http://mulhouse.esperanto.free.fr/bunto/pages/DSC04391.htm mi legis
>"ESPERENTO". Cu temas pri nova Esperantido? ;-)

Laux mi, ne, evidente iu mistenis sian sxildon.

Kiel vi eble rimarkis cxe la similaj sxildprezentoj en Vatikano, tiu de unu
flanko sesa sxildo ("A") estas de la alia flanko la kvara sxildo ("E"). Se
oni inversigos tiun sxildon, oni do vidos "ESPERENTO".

Nu, eble mi eraras, kaj ja temas pri nova skismo ... Bonsxance, ke ne cxiuj
aligxis al gxi, alie ni havus novan planlingvon OTNAREPSE, ... jatisrevner
sutse jotrov jak joretil juicx seik ... ;<)

-- Don HARLOW
http://www.webcom.com/~donh/don/don.html
Opinions (in English): http://www.harlows.org/don/opinions/
Esperanto (in English): http://www.harlows.org/don/esperanto/