2004-10-23 kl. 03.45 skrev Donald J. HARLOW:
> [...]

eo) Pri  pli stulta afero mi malofte audis.  Oni lasas al la personoj
komuniki en tio ke ili opinias esti la angla lingvo. Kial reguligi tiun
anglan lingvon kiun ni, malbenitaj nedenaskaj parolantoj de la angla
lingo praktikas. Tio signifas ke oni metas ankorau novan filtron inter
nia nacia lingvo kaj la angla kiun ni provas producer  Ni faras nian
plejbaonon uzi la anglan lingvon kiun ni konas. La stadio "Me - Tarzan,
you - Jane" estas la komencanta stadiio de la angla lingvo.

Chu la homoj ne povus finfine resigni je la farado de simipligita angla
au simplgita esperanto. "La simpla formojn estas la komencantostadio de
esperanto".

Cetere existas certaj standardigitaj formoj de la angla lingvo kiel la
aerlingvo au la policolingvo (mi kredas ke ghi nomighas "Police speak")
en la angla lingvo.)

ia) Rarmente ego ha audite de un cosa plus stupide. Que on permitte al
personas commubnicar in lo que illes considera esser bon linguage
anglese. Pro qual causa regularisar iste lingua que nos, le damnite
parlatores non-native del anglese usa. Isto significa que nos ponte
ancora un filtro inter le lingua national e le anglese. Nos face nostre
optimo usar le anglese que nos cognosce. Le stadio "Me - Tarzan, you -
Jame" es le stadio del comenciante, le debutante del lingua anglese.

An le gente non poterea finalmente resignar le constructionadas de
linguas etnic simplificate, anglese o esperanto? Le forma simplificate
es le stadio primitive de communication in espeeranto."

Cetereea il jam existe standardisate formas de anglese jam in uso, como
le lingua del aviation e le lingua de policia (si ego ben memora illo
se appella "Police Speak" in anglese. Non demanda me proque non "Police
Speech", ego lo non sape (sci)

Kjell R