Jen la mesagho de Bruce Gilson stimulis mi skribi kurt mesagho en
esperanto sen la adjektiv kongruenco kun la sekvant substantivo, kaj
farant tio, mi anke forjhetis la adjektiv finajho entute, kaj jam
forjhetante, me anke forjhetis la mem adjektiv finajho, Elimini la
substantiv finajho en -o estas tro banal, kaj tial mi faris tio.

Por enkondukemuloj: Skribu kaptiv romano en esperanto kie iu el la
figuroj parolas en ti lingvo kaj ne, je chielo, proponu ke tio estu la
nov formo de esperanto. La plej grand afero estas ke la esperantistoj
estos tiom fascinit de la parolmaniero de la figuroj, ke ili ekuzos ili
anke en chiutag esperanto.

Shell Cleanstream