Went over to my daughter's new house today. She was having a yard
sale, and I spent four hours reposing in a chair in her front yard
and reading the "CSS Cookbook" from O'Reilly by Christopher Schmitt.
There were many screen shots of sample web pages, and a lot of them
contained the following passage, in some unknown (but perhaps not
unknowable) language:

Li Europan lingues es membres del sam familie. Lor separat existentie
es un myth. Por scientie, musica, sport etc., li tot Europa usa li
sam vocabularium. Li lingues differe solmen in li grammatica, li
pronunciation e li plu commun vocabules. Omnicos directe al
desirabilit& (*) de un nov lingua franca: on refusa continuar payar
custosi traductores. It solmen va esser necessi far uniform
grammatica, pronunciation e plu sommun (**) paroles.

In one place I also found the following passage:

Ma quande lingues coalesce, li grammatica del resultant lingue es plu
simplic e regulari quam ti de coalescent lingues. Li nov lingua
franca va esser plu simplic e regulari quam li existent Europan
lingues. It va esser tan simplic quam Occidental: in fact.

Other passages were mostly in the garbage pseudo-Latin that
typesetters sometimes use. The word "esperanto" was also used in one
multiply-appearing passage, but without any significant context.

---

(*) '&' is evidently a supersigned vowel, probably acute-e. Whoever
did the screen shots of the web pages apparently restricted his
decoding to US-ASCII, not even trying ISO-8859-1.

(**) Probably a typo for "commun".

-- Don HARLOW