Print

Den 2006-12-13 05:34:55 skrev Jacques Dehee <[log in to unmask]>:

> Bonjour,
>
> Aucune langue planifiée ne deviendra la langue auxiliaire mondiale
>
> grâce à une communauté ou grâce à un linguiste d'exception,
>
> mais grâce à un non-auxlanger d'influence mondiale.
>
> En attendant il faut faire progresser le niveau de ce que les auxlangers
>
> peuvent mettre à disposition.

Ben que il ha un messianistic nuantia in tu message, le expectation del
persona qui "lo va facer" ego pensa que tu message tange un multo
interessante puncto, a saper le ration pro qual ego non persequeva uso de
Esperanto ma probava anque altere possibilitates.

In facto le practicamento de differente linguas auxiliar pote haber le
scopo (objectivo) de presentar alternativas, optiones pro le eventual
acceptantia de un forte humano o gruppo de humanos.

Pro mi proprie parte ego pensa que le plus functionabile lingua vincera.
Nunc nos ha plure optiones, e practicante le varie optiones, on va vider
le plus habile in le futuro.

Kjell R
Använder Operas banbrytande e-postklient: http://www.opera.com/mail/