Print

Den 2007-01-01 09:41:07 skrev Jacques Dehee <[log in to unmask]>:

> Bonjour,
>
> Il serait très intéressant que nous comprenions les baleines,
> les dauphins et autres cétacés, car je ne doute pas
> qu'ils détiennent un grand savoir et de grands secrets.
>
> Le fait que nous ne comprenions pas leurs langages montre
> que notre civilisation n'est pas si avancée qu'il nous semble.
>
> Amicalement, Jacques

Quanto al lingua del cetaceas, ego audiva un interessante hypotese que le
grande spacio in le cerebro de delfinas pro manipular le signales acustic
esserea a causa del facto que lo que un can pote expressar per tote su
corpore e cauda un delfina solo pote expressar per sonos. Per consequente
il es multo probabile que le delfinas non ha multo de cosas intelligente a
dicer a nos, si on los questionarea, e forsan on pote parlar de un satis
avantiate civilisation que comprende isto.

Sperante que le anno comenciate essera bonissime a vos omnes!

Kjell R
--
Använder Operas banbrytande e-postklient: http://www.opera.com/mail/