Den 2007-02-18 05:09:40 skrev Jacques Dehee <[log in to unmask]>:

> 'Fide' es un parola superbe quando non es un traduction pro 'money'
>
> e sovente pegio.
>
> Anque io, ho un fide, ma non in un religion o in un secta;
>
> es un fide strictement personal, filosofic, purement logic:
>
> "Le comprehensibilita del Universo demonstra le potentia divine
>
> e le dono particular acordate al ser human"
>
> Tal es mi personal individual credo.
>
> Io non so un guru, solmente un pensator individualiste honeste,
>
> e, car Jay, io non oculta vergoniosemente mi fede como tu.
>
> Jacques

Hmm, Jacques, se es un poco insiduose, io vide. Io tene mi eventual fide
pro me ipse e non va probar divulgar lo in iste lista que tracta linguas
auxiliar. Io pensa que le equalisar le fide con "moneta" servi como un
offensa. Io cognosce Jay desde longe tempore, plus longe que tu, e io pote
testimoniar que ille nunquam ha probabe missionar, ben que ille, como omne
alteres, ha le derecto defender se contra accusationes o - in su opinion -
mal presentationes de su fide, ante toto in listas que non concerne tal
questiones. Nostre commun interesse con Jay es le linguas auxiliar, isto
es le plano sur le qual io le conta como un amico, malgrado que distantias
geographic e "mundi-aspectual" nos differe.

Non tange mi companio!

Vipera Berus

--
Använder Operas banbrytande e-postklient: http://www.opera.com/mail/