--- auliuniv <[log in to unmask]> wrote:

> P. ex. Presc omni li esperantistes, idoistes,
> Ilaistes, e plu posse comprender Occidental sin
> studiar li lingue. Adplu, individuales qui ne ha
> studiat lingues international posse comprender
> Occidental.
>
> Esque ti es possibil con Esp. o Ido, o li altri
> auxlang projectes?

Generalmente, io pote comprender Occidental, e io non
ha studia lo.  Ma ante io studiava Interlingua, io
poteva comprender lo anque.  Dunque, proque io debe
studiar Occidental?  Super tote le Occidentalistas me
comprenderea si io scribera in Interlingua.  Illos son
linguas multo similar, e si on pote comprender le un,
on pote comprender le altere.  Tu ha respondite a un
bon numero de messages in Interlingua, e non habeva
problemas con comprender lo.  Io facerea un sponsion
que tote le Occidentalistas comprendera iste message.
E al minus il ha multo parlatores, magazines, e libros
in Interlingua.

 - Wayne