On 2/26/07, auliuniv <[log in to unmask]> wrote:
> Occidental es regulari E natural in construction. ILa ne usa li "regulari" quam un necessitá.

E Interlingua es exclusivemente naturalistic in su designo, sin
regularitates artificialmente e  subjectivemente inserite como
Occidental. Tunc Interlingua es un poc plus compreensibile a prime
vista que Occidental, proque ilo seque plus fidelmente le structura
comun de su linguas fonte.

> ILa es li composition de un mann, Sr. Gode. Ma it es presentat de un lingue de un stab de
> linguistes.
>
> Occidental es li composition de un mann. Ma, su developation includat un grand numere de
> INTERlinguistes, e esset perfectet in usu actual con li gente in li stradas.

Ubi tu retirava iste informationes? Le Gramatica de Interlingua esseva
scripte per duo personas, non solmente Gode. Ultra isto, IALA
sponsorava un grupo de recercas. Ilo non esseva un grupo formate per
un sol persona. Ja in le caso de Occidental, ilo esseva create per
solmente un individuo.

In qualcunque maniera, iste informationes es irrelevante pro comparar
le qualitate del designo del duo linguas. Il non importa le numero de
autores de un lingua, ma le qualitate interne del resultato final.

> Adplu, quam dit Sr. Esterhill, un chef de ILa UMI ne posse traducter ILa materiales!

Frank Esterhill es ni presidente ni membro de UMI. Si ile laborava con
traduction de materiales, como ile non poteva traducer los? Tu
afirmationes non es ver.

> ILa es in facte, un forme de sud-romantic lingues. Occidental ne es sud-romantic.

Anglese, Germano e Russo tamben es linguas fonte de Interlingua, ma
ilos non es sud-romanic.

> Yo personalmen crede que Occidental es plu facil quam Ila.

Pro me, il es le oposite. Conclusion: opiniones personal prova nule.

> E yo crede que Occidental es plu international quam ILa.

Proque? Io vole bon argumentos, e non declarationes vacue.

> Occidental es li maxim facil lingue por li majorité de popules.
> Interlingua es facil por mult popules ma ne li majorité.

Proque? Afirmar cosas sin justificar es multo facile. Intertanto, iste
atitude non feri le credibilitate del acusate, ma del acusator.

Antonielly Garcia Rodrigues