Print

--- 11.12.09 (Pt), Kjell Rehnström <[log in to unmask]> napisał(a):

> Ja mislim čo tuttoj slavjanski jezik jese mnogo dobri. So
> nekoliko upražnenijami mislim čo možu (mogim?) naučiti
> toj jezik.

Možu, možim ... V tom slučaje slovianski ima dva možlivosti: i jedne i druge je dobre.

> Rozumeju vsio ali aktivno posliživanije jese mnogo više
> trudno! :-)
>
> Pozdravaju
>
> Čell R

Ja znaju, čo slovianski ne je najviše mnogo uproščeni medžujazik na svete. Tol'ko ja mislju, čo trudno bilo bi iztvorit' ini jazik, ktori v tom samom čase je tak samo izrozumitel'ni i više mnogo uproščeni.

Pozdravjaju
Kasja

Czy już jesteś w Yahoo!?
Masz dosyć spamu? Poczta Yahoo! dysponuje najlepszą ochroną przed spamem
http://pl.mail.yahoo.com