Leo Ki skrev:

> Mi ne sciis tion. Nun mi demandas min ĉu tiu esprimo jam ekzistis en
> antikva tempo aŭ estas modernaĵo.

"Bona demando!" Certe iuj lingvistoj esploris la originon de niaj
bondeziroj. Mi povas nur noti ke kiam la svedoj deziras "Bonan
Kristfeston!" la danoj deziras "Ĝojan Kristfeston!" Sed la svedoj
deziras "Ĝojan paskon!"

Same kiel oni deziras "Bonan tagon" oni povus ankaŭ deziri "Bonan novan
jaron!" kiel la svedoj kaj finlandanoj.

En kelkaj lingvoj, ne nur la rusa, oni deziras "Kun bona nokto, kun bona
jaro!"

Kjell R