Ti mesage sembla ser li result de un diskusion in un altri lista kel ego no
sekve, i probablim no vole sekver. Ego have nul-kunk interese integrar me
in un grup por krea un lingve sub li patronat de un altri individue. Ego
experimenta kon komunikando, dante lu diferenti formes por vider kve kose
funktiona i kve kose no. Ke se trova un komunikation inter li varii lingves
es naturalim un kose preferebli, no tum no dev signifikar alkun
subordination.

Kjell R