2013/12/2 Dmitry Ivanov <[log in to unmask]>

> "protestinte ekzemple per Interlingwao, Lingwao de Planeto, Okcidentalo,
> Novialo"
>
> Interlingua => Interlinguao? Interlinguo?
>
> Lingwa de Planeta => Lingwao de Planeto? Lingwo de Planetao? Lingwo de
> Planeto? Lingwao de Planetao?
>
> Повбывав бы! ))

¿Qué es detestable? No embraraza mi. Simple-mente en Esperanto es estrictas
normas de la formatión de substantivos.

Constante-mente es problema con transliteration de non-nativas vocablos de
natlang en conlang.
Por exemplo, ¿que es la lengua materna de Nelson Mandela?
Xhosa. Yes, "xh" es lateral click. ¿Es o no es click-phonemas en conlang de
tu? ¿En que manera tu exprese esta phonema en conlang de tu?