Je 10:53 ptm 12/30/97 +0200, Allan KIVIAHO skribis:

>So, what do you say about the following example?
>
>If 100 million Spaniards would vote for the auxiliary
>language for the European Union and for that for the
>Latin America, would they choose Esperanto? I dare
>doubt.

It's a nice dream. I only know one Spanish-speaker well enough to have
tried out Interlingua on her, and she has as much trouble with it as I do
-- despite speaking Spanish as her native language ("Castellano", she says,
insisting that "Spanish" is a term invented by the _gringos_) as well as
some schoolgirl French and Italian.

>"Interlingua o muerte!" (Ernesto Che Guevara)

"Estoy un soldado de Esperanto!" (Fidel Castro, Havana, July 1990 -- and,
no, I'm not kidding! He was very impressed by the blue-eyed Japanese girl
who spoke Esperanto as her native language.)

> [...]
>
>Mi hermano vive con su familia en una casa grande. La casa
>de mi hermano es bello. El salon es espacioso y la cocina
>da al jardin. El jardin es horrible.
>
>INTERLINGUA                     ESPERANTO
>
>Le casa del fratre              Le domo de mia frato
>
>Mi fratre vive con su familia   Mia frato logxas kun sia familio
>in un grande casa. Le casa de   en granda domo. La domo de
>mi fratre es belle. Le salon    mia frato estas bela. La salono
>es spatiose e le cocina da      estas ampleksa kaj la kuirejo donas
>super le jardin. Le jardin es   al gxardeno. La gxardano estas

Mia frato lo=F8as kun sia familio en domo granda. La domo de mia frato estas
bela. La salono estas spacoplena kaj la kuirejo kondukas al =F8ardeno. La
=F8ardeno estas a=E6a.

> [...]
>
>Le libro de mama                La libro de patrino
>
>Mi matre entra in le salon con  Mia patrino pasxas en la salonon
>un libro in le mano, e mi       kun unua libro en la mano, kaj mia
>patre dice a mama: "Que es      patro diras al patrino, "Kio estas
>isto in le mano? Es isto un     tio cxi en la mano? Cxu tio cxi estas
>libro o no?". "Si", responde    un libro aux ne?". "Jes", patrino
>mama, "isto es un libro", e     respondas, "tio cxi estas libro", kaj
>illa dice, que le libro es      sxi diras, ke la libro estas
>interessante.                   interesa.

Mia patrino eniras la salonon kun libro en la mano, kaj mia patro diras al
la patrino, "Kio estas tio en la mano? =C6u =F8i estas libro a=FD ne?" "Jes,=
"
respondas patrino, "=E6i tio estas libro," kaj =FEi diras, ke la libro estas
interesa.

-- Don HARLOW
http://www.webcom.com/~donh/
(English version: http://www.webcom.com/~donh/dona.html)