Quoth emerson alcott:
> James Chandler wrote:
> >Or you could always take a look at Ido or Novial ...
>
>         I've wanted to study Novial but it appears to be in 'revision'
> currently.  Do you know who's makeing this Novial98 and what he/she is doing
> to it?  (also, how many people speak Novial?)

N98 es nur un grupe; nusen hempagine bli trovar che
        http://www.cs.brown.edu/~dpb/novial/
Otre kel efortar plubonizar Novial es James Chandler; pri kelki chanjes
lo agrear kun li N98 grupe, ma pri otres lo desagrear.  _Lon_ pagine bli
trovar che
        http://yi.com/home/ChandlerJames/project.html
Es anke du otri projetes kel bli derivar de Novial, ma les es plu
chanjat.  Marcos haver li "Novial Pro" projete, e Philip Jonsson haver
li "Eurial" projete.  Me non savar ob les haver pagines.

  N98 is just one group; our homepage can be found at
        http://www.cs.brown.edu/~dpb/novial/
  Another person who is trying to improve Novial is James Chandler; he
  agrees with the N98 group on some changes, but with others he doesn't.
  _His_ page can be found at
        http://yi.com/home/ChandlerJames/project.html
  There are also two other projects that are derived from Novial, but htey
  are more changed.  Marcos has the "Novial Pro" project, and Philip
  Jonsson has the "Eurial" project.  I don't know if they have pages.

--
-=-Don [log in to unmask]<http://www.cs.brown.edu/~dpb/>-=-
After li mache, li rego e li peone bli posir en li sami boxe.