Here is something I found today in an early issue of Cosmoglotta.
I thought it was fun and interesting. Hope you like it too.

"In Li Jurnal Anglic No I de 1931 noi trova li seqient favorabil
judicie (de prof. R. E. Zachrisson?) pri Occidental, quel noi
reproducte in Anglic-angles e Occidental traduction:

Anglic: We reed the Cosmoglotta, orgn of the Occidental - Union
with graet interest, and we do not hezitaet to admit that aultho
we hav not had a singgl lesn in Occidental we ar aebl to reed the
magazine without great dificulty. If we did not believe in a
living augzilyery langgwij, we shood feel inkliend to wish
Occidental, wun of the moest sensibl projekts in the feeld of
artifishl langgwijes we hav evr kum akros, evry sukses.

Occidental:  Noi lee li Cosmoglotta, li organ del Occidental -
Union, con grand interesse, e noi ne hesita admisser que benque
noi ne ha havet un singul lecion in Occidental noi posse leer li
magazin sin grand desfacilitas. Si noi ne vell creder in un
vivent auxiliari lingue, noi vell esser inclinat desirar a
Occidental, un del maxim intelligent projectes in li camp del
artificial lingues, quel noi jama ha trovat, omni success."
A.Z.R.

I thought it was fun, anyway.
Bob