Ensjo scribeva:
>(Totalmente foras [out] del question... On pote miscer [mix] in Esperanto le
>pronomine MI e le suffixo -AS e formar le parola *MIAS... Esque isto haberea
>alcun significato?)
>--
Mi dictionario esperanto-svedese (un obra del 50-as!) nota _diri ci_ = tutear.

Dunque esperanto non sembla haber le possibilitate formar pronomine +
suffixo verbial in le signification *dicer tu, vos etc. como interlingua e
svedese: du + suffixo verbal + infinitivo : 0 = du + a = dua
interlingua tu + infixo +  suffixo verbial + suff. infinitivo = tu + te + a + r

In le forma de esperanto que io parlava _vi_ (vos) era usate e pro le
singular e le plural, e pro le forma intime e polite. Viste que multe
svedeses senti le _vi_ como _du_ (in svedese) on non senti un besonio de
_tu_ (in esperanto _ci_- forsan formate secundo le dativo inaccentuate de
polonese _ty_ =tu).

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87