Je 01:23 AM 09.11.98 +0100, Kjell Rehnstrom skribis:

>Hmm. _'mi-ao-pi-'ni-e_ 5

     mi-a-o-pi-ni-e
au`  mi-a-o-pin-i-e
au`  mi-a-op-in-i-e
au`  mi-a-op-i-ni-e

>_'miapripens'ige_. 6

Jes.

>La lastan fojon ke mi auskultis la polan radion en esperanto la parolantoj
>de la radioelsendoj en esperanto havis glotisan klusilon kiam ili havis
>ligajhon de du vokaloj, kiel en _mi ankau_, kion ili prononcis komo
>_mi*ankau_.

Mi tre s`atas au`skulti Polan Radion en Esperanto, kaj kutime havas nenian
problemon kompreni g`in.  Sed ni ne diru ke la prononc-maniero de g`iaj
parolantoj estas "perfekta".  Cetere ne ekzistas en Esperanto perfekta
prononco, neniu diras ke ekzemple la "r" estu kiel en la itala kaj ne kiel
en la germana, ktp.  Sed mi kredas ke estas eraro "diftongigi" paron de
vokaloj. =20

Sed ec` spertaj Esperantistoj fojfoje tiel eraras:  ekzemple prononcante
"via" kiel _unu_silabo_!  G`i estu kompreneble du:  'vi-a.

>Mem mi ligas la vokalojn parlante esperanton, preskau tiom kiom parlante
>interlingua.

C`u vere?  Nu, dependas de tio, kion signifas "ligi la vokalojn".  Lau` mia
kompreno oni ne rajtas meti du vokalojn en unu silabon.  Alikaze ni havus
ion kiel Ido au` Interlingua-IALA!  ;-)

Amike,

Ken

  | Ken CAVINESS           Physics at Southern Adventist University |
  | [log in to unmask]             ESPERANTO =3D Lingvo internacia |
  | http://southern.edu/~caviness/     E-o/English/Fran=E7ais/Deutsch |