Arturo scribeva:
>No estoy seguro si todo el mundo se da cuenta de que un miembro de
>cualquier biblioteca pu'blica puede recomendar la compra de un libro,
>videocasete, etc. para la coleccio'n.  Es un me'todo muy bueno de aumentar
>la cantidad de libros, etc. de esperanto, interlingua, o su LIA
>predilecta en su biblioteca.
>Con un saludo cordial,
>Arturo

In Svedia il functiona assi que on parla con le bibliothecarios, e illes
postea decide si le libro es digne a esser comprate o non.

Un altere maniera es que on pote facer se prestar le libro via si nominate
presto a distantia, in ille maniera io pote facer me prestar libros de
Stockholm o altere bibliothecas svedese.

Al minus del bibliothecas universitari, que etiam es bibliothecas national
e collige tote le material impremite, on pote etiam haber libros del extero
(from abroad).

Le possibilitates se decresce a causa del problemas financiari del stato e
administration local in nostre dies.

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S-752 64  UPPSALA