Bob scrit:

>Qual es ti-ci? Es ti-ci un invitation a li Ilaistes invadar li auxlang
>list? E, si ti-ci es rect, pro que?
>Amic,
>Bob, x+0~

Kjell R:
It es sufficient de leer li texte. Mike R vole clarmen demonstrar textes in
interlingua de t'empor in t'empor. Yo ne crede que to es necessi, pro to
que yo aliquande usa interlingua - mi fratrilingue e alternative al angles
- pro mi communicationes international.

Yo pensa que occidental anc es un bon uso de li international vocabularie,
e pro to yo proba scrir occidental pro practicar it.

Pro li facte que to non es mi prime "naturalistic" lingue yo va remercir
pro omni correctiones.

Amicalmen

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87