Bob scribe inter altera:
>Noi responde: No! Li numerosi lettres, quel noi recive monstra que
>Esperanto ne satisfa su adeptes e que li lingue international risca
>perir si on ne rectifica li fals via secuet til hodie, si on ne
>rejecte li insupportabil artificialita quel Esperanto vole imposir
>malgre li instinctiv repubnantie del popul

Li ultime linea debe probabilemente esser:
malgre li instinctiv repugnantie del popul

Io (I) divide iste experientia con te in le senso que in quasi omne le
conferentias de interlingua in le qual io ha participate il ha essite
esperantistas qui nos visita pro vider si il ha solmente sex personas qui
parla interlingua ;-)

Kjell Rehnstr=F6m
V=E4nortsgatan 87
752 64  UPPSALA