Marcos Franco wrote:
> =

> Je Sat, 27 Nov 1999 11:23:58 -0800, "Donald J. HARLOW"
> <[log in to unmask]> skribis:
> =

> =

> =

> Lau mia kompreno, la senco de "konsento" chi tie similas al tiu de la
> angla "grant", tio estas, oferi sin por fari ion. Laue, kion Martinet
> petis al Eco estis ke li ankau konsentu/donu intervjuojn pri la temo.
> =

Chiuj tiuj skribajhoj de Bernasconi (ort./sp?) shajnas esti karakterizebl=
aj
per la sama malakurateco de faktoj. En pli pozitiva senso oni povas noti =
ke
martinet scias pri kio li parolas. Chu Eco ech parolas esperanton mi tre =
dubas
kaj lia libro "Serchante la perfektan lingvon" ne shajnas indiki tro gran=
dajn
konojn de la afero.

Omne ille scribalia de Bernasconi (orth/sp?) sembla esser characterisate =
del
mesme falta de acuratessa de factos. In un plus positive senso on pote no=
tar
que Martinet al minus sape de que ille parla. Si Eco mesmo parla esperant=
o io
multo dubas, e su libro "In le recerca del lingua perfecte" non sembla
demonstrar grande cognoscentias del cosas de linguas international.